تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 آبان 1401 - 1:44
234 بازدید
کد خبر : 204145

موانع صنعت و کشاورزی آبیک با همکاری دادگستری رفع شود

موانع صنعت و کشاورزی آبیک با همکاری دادگستری رفع شود

به گزارش ایلنا، علی شعبانی، در آئین تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان آبیک که در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی این شهرستان برگزار شد، گفت: مناصب مدیریتی امانتی در دست متصدیان آن است و خدایی ناکرده مدیران نباید به گونه‌ای عمل کنند که رضایت مردم جلب نشود، زیرا در این صورت امانتدار خوبی نبوده‌اند. رئیس

موانع صنعت و کشاورزی آبیک با همکاری دادگستری رفع شود

به گزارش ایلنا، علی شعبانی، در آئین تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان آبیک که در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی این شهرستان برگزار شد، گفت: مناصب مدیریتی امانتی در دست متصدیان آن است و خدایی ناکرده مدیران نباید به گونه‌ای عمل کنند که رضایت مردم جلب نشود، زیرا در این صورت امانتدار خوبی نبوده‌اند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین افزود: دستگاه قضایی به فراخور تکالیف و وظایفی که بر اساس قانون برعهده دارد در بسیاری از بخش‌ها در محور امور قرار دارد و تاثیرگذاری آن بر جامعه در حوزه‌های مختلف غیرقابل انکار است و این اهمیت نقش و جایگاه دستگاه قضایی را می‌رساند.

رئیس جدید دادگستری شهرستان آبیک نیز در این مراسم اظهار کرد: بدون شک اگر دستگاه قضایی به درستی عمل کند تمامی دستگاه و نهادها نیز در مسیر صحیح گام برخواهند داشت و در این راستا مبارزه با فساد و مفسد یکی از رویکردهای اصلی دستگاه قضایی در شهرستان خواهد بود و اجازه نخواهیم داد حقوق مردم و بیت المال توسط برخی اشخاص مورد تضییع قرار گیرد.

سید جلال حاجی نصیری تاکید کرد: شهرستان آبیک از ظرفیت‌های بالایی در حوزه صنعت و تولید برخوردار است و قطعاً مجموعه دستگاه قضایی در شهرستان آبیک از همه اختیارات قانونی و ظرفیت‌ها در جهت تسهیل و رفع موانع تولید استفاده خواهد کرد، تا صنعتگران و تولیدکنندگان در کمال امنیت و آرامش به مقوله تولید بپردازند.

در این مراسم از زحمات و تلاش‌های داود قلعه قوند تقدیر و سید جلال حاجی نصیری به سمت رئیس دادگستری شهرستان آبیک معرفی شد.

انتهای پیام/

منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها