تاریخ انتشار : دوشنبه 12 دی 1401 - 14:56
289 بازدید
کد خبر : 206631

هتل زافیرا دلوکس آلانیا

هتل زافیرا دلوکس آلانیا

      هتل ۵ ستاره واقع در شهر آلانیا ترکیه بهترین انتخاب برای کسانی است که دوست دارند معماری و ظاهر هتلشان مانند کاخ باشد. هتل زافیرا دلوکس آلانیا در منطقه آوسلار بوده و از ساحل خصوصی برخوردار است. این ساحل به فاصله ۵۰۰ متر از هتل بوده و همه مدل از امکانات را

 

 

 

هتل ۵ ستاره واقع در شهر آلانیا ترکیه بهترین انتخاب برای کسانی است که دوست دارند معماری و ظاهر هتلشان مانند کاخ باشد. هتل زافیرا دلوکس آلانیا در منطقه آوسلار بوده و از ساحل خصوصی برخوردار است.

این ساحل به فاصله ۵۰۰ متر از هتل بوده و همه مدل از امکانات را می‌توانید در این هتل تجربه کنید. کافه و رستوران، باشگاه، زمین تنیس و… از جمله امکانات تفریحی است. این هتل در سال ۲۰۱۴ با مساحتی به بزرگی ۴۵ هزار متر مربع ساخته شده و یکی از پر طرفدارترین هتل‌های شهر آلانیا بوده و بسیاری از مسافران تور ترکیه از انتخاب خود راضی هستند.

این هتل به ساحل نچسبیده و برای این که بتوانید به ساحل دسترسی پیدا کنید، کافی است که با ۱۰ دقیقه پیاده روی برسید و از دریا و آفتاب آن در فصل تابستان لذت ببرید. بهترین فرصت برای سفر به شهر آلانیا در اواخر تیر تا اوایل شهریور است، اما اگر جزء کسانی هستید که علاقه زیادی به سرما دارید، می‌توانید در سایر فصل‌ها نیز سفر کنید. این اقامتگاه به گونه‌ای ساخته شده که برای تمامی مسافرین خدمات ارائه کند.

 

اتاق‌های هتل زافیرا آلانیا

به طور کلی این هتل ۵ ستاره دارای ۸۱۷ اتاق است. کوچک‌ترین اتاق ۳۲ تا ۳۷ متر مربع بوده و بزرگ‌ترین اتاق ۱۵۰ متر مربع همراه با جکوزی که مناسب ۲ الی ۴ نفر است. اتاق‌های هتل به سه دسته تقسیم‌بندی می‌شوند:

  • اتاق سوپریور استاندارد
  • اتاق سوپریور خانوادگی
  • اتاق کینگ سوییت

در رابطه با اتاق‌ها می‌توان گفت که هرروز آن‌ها تمیز می‌شوند و ست‌های حوله جدید گذاشته می‌شود. از طرفی دیگر هر سه روز یکبار، روتختی‌ها عوض می‌شوند. 

برای کسانی که با کودک خود سفر می‌کنند، تخت‌های کودک نیز آورده می‌شود. تمامی اتاق‌ها از امکانات رفاهی از جمله سشوار، تلویزیون، یخچال، صندوق‌های امنیتی و… ارائه می‌شود.

جهت رزرو و استعلام قیمت تور آلانیا میتوانید با آژانس مسافرتی هورامان گشت، مجری مستقیم تورهای ترکیه در تماس باشید و از بهترین قیمت ها مطلع گردید.

هتل ۵ ستاره دلوکس آلانیا

این اقامتگاه برای تمامی مسافران خدمات رفاهی در نظر گرفته است. در بخش پذیرش می‌توانید چمدان‌های خود را در انبار نگهداری کنید که امنیت بالایی دارد. 

تحویل اتاق‌ها در سر ساعت انجام شده و کارکنان هتل زافیرا دلوکس آلانیا آماده خدمات‌رسانی به صورت ۲۴ ساعته هستند. با پرداخت هزینه جداگانه سایر خدمات مانند اتوکشی و اتوشویی را می‌توانید استفاده کنید.

در تمامی محوطه هتل شما به وای فای رایگان دسترسی دارید که یکی از گزینه‌های مهمی برای مسافران است. اگر برای یک سفر کاری به آلانیا آمده‌اید می‌توانید از کافی نت، دستگاه‌های چاپ و فکس، اتاق‌های کنفرانس و مهمان استفاده کنید.

همچنین اگر قصد خرید دارید یا نیاز به یک استراحت دارید، اتاق‌های نگهداری کودک آماده خدمت به شما مسافرین است. ساعت ورود به هتل ۱۴: ۰۰ و خروج ۱۲: ۰۰ است. کارکنان به چند زبان زنده دنیا از جمله ترکی، انگلیسی و روسی می‌توانند با شما ارتباط برقرار کنند.

امکانات رفاهی هتل زافیرا دلوکس آلانیا

  • دارای فروشگاه‌های مختلف
  • آرایشگاه برای بانوان و آقایان
  • مغازه ای برای خرید سوغاتی
  • پارکنیگ رایگان
  • امکان اجاره ماشین

ویژگی‌های هتل زافیرا دلوکس

این هتل ۵ ستاره زافیرا دلوکس یک ساحل خصوصی ارائه می‌دهد که در آن می‌توانید از چتر‌های ساحلی، والیبال و نوشیدنی‌های کنار ساحل لذت ببرید. 

با ۲ استخر روباز و استخر سرپوشیده سرگرمی خوبی برای شما مسافرین به وجود می‌آورد. مهمانانی که با نیاز به استراحت دارند می‌توانند از اسپا دیدن کنند و از ماساژ، ‌مانیکور و پدیکور لذت ببرند. برای خوردن غذا می‌توانید به رستوران و کافی شاپ‌های هتل بروید.

 آن‌ها شامل ۴ رستوران است و ۲ بار کنار استخر مکان‌های عالی برای نوشیدن نوشیدنی سرد هستند. بار، سالن، مرکز تناسب اندام و سونا از دیگر امکانات برجسته در این هتل است.

در فاصله ۳ مایلی (۵ کیلومتری) از این هتل آلانیا، سیلانیا و مسجد کوناکلی را خواهید دید. همچنین میدان برج ساعت کوناکلی در ۳ مایلی (۵ کیلومتری) و پارک فرهنگی Alaettinoglu در ۶ مایلی (۱۰ کیلومتری) قرار دارد.

نکات مهم درباره هتل زافیرا آلانیا

شما می‌توانید در طول اقامت‌تان از دو استخر سرپوشیده و روباز استفاده کنید و از آن لذت ببرید. استخرهاب روباز امکانات تفریحی بیشتری از جمله سرسره‌های آبی دارد. می‌توانید برای این که تجربه بیشتری کسب کنید، حمام‌های سنتی بروید. همچنبن ریلکس کردن در سونا را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

برای علاقمندان به باشگاه بدنسازی این امکان وجود دارد در کنار استراحتشان، از بدنسازی استفاده کنند. ورزش می‌تواند برای استفاده روزانه شما مفید باشد. از دیگر امکانات هتل زافیرا دلوکس آلانیا می‌توان به تراس‌های بزرگ، فضای سبز و ساحل‌های اختصاصی اشاره کرد.

سایر امکانات رفاهی 

  • پینگ پنگ
  • تنیس 
  • دارت
  • کتابخانه
  • بولینگ 
  • اتاق و زمین بازی کودکان

رستوران‌های هتل

هتل زافیرا چندین نوع رستوران دارد که برای همه سلیقه‌ها پیدا می‌شود. رستوران‌های آلاکارته را باید از قبل رزرو کنید. این رستوران‌ها صبحانه، نهار و شام را به مسافرین ارائه می‌کنند.

غذا‌های بین‌المللی و ترکی را در این رستوران‌ها می‌توانید پیدا کنید. اگر جزء علاقمندان رستوران‌های کبابی، دریایی، ترکی و ایتالیایی هستید، می‌توانید از این رستوران‌های آلاکارته استفاده کنید و لذت ببرید.

رستوران‌ها به گونه‌ای هستند که دیگر لازم نیست به بیرون از هتل بروید. هتل زافیرا دلوکس آلانیا تمام تلاشش را کرده تا شما بتوانید تمامی امکانات را یک جا دریافت کنید. همچنین از چند ساعت قبل برای رزرو میز خود اقدام کنید تا در بتوانید از سرویس و خدمات آن استفاده کنید.

امکانات و ویژگی اتاق‌های هتل

زمانی را که در اتاقتان مشغول استراحت هستید می‌توانید از تلویزیون استفاده کنید و شبکه‌های جهانی را مشاهده کنید. یخچال کوچک مملو از خوراکی‌های گوناگون و خوشمزه می‌تواند کام شما را شیرین کنند. 

بطری‌های رایگان آب را در اختیار شما قرار می‌دهند. زمانی که در اتاق خود نیستید، کارکنان اتاق شما را تمیز می‌کنند. در صورت تمایل می‌توانید تمیز کردن اتاق توسط کارکنان را کنسل کنید. اتاق‌های هتل دارای بالکن‌هایی است که فضای سبز و استخر روباز را از آنجا می‌بینید.

برای نگهداری از وسایل و‌اشیاء گران قیمت خود کافی است از صندوق‌های امنیت استفاده کنید. آن‌ها توسط رمز انتخابی شما قفل می‌شوند و کسی جز شما نمی‌تواند آن را باز کند. در صورتی که تخت کودک یا گهواره برای نوزاد بخواهید به صورت رایگان، آن را در اختیار شما می‌گذارند.

اینترنت وای فای به صورت رایگان در هرجایی از هتل که باشید، برای شما در دسترس است. در سرویس بهداشتی می‌توانید سایر اقلام مورد نیاز از جمله حوله، مسواک، شامپو و سایر وسایل بهداشتی را داشته باشید. شما می‌توانید از هورامان گشت برای رزرو تور و هتل اقدام نمایید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها