تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دی 1400 - 17:35
64 بازدید
کد خبر : 184474

تداوم ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به مشهد

تداوم ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به مشهد

ایسنا/خراسان رضوی رئیس پلیس راه خراسان ‌رضوی گفت: مطابق مصوبه ستاد ملی کرونا ورود و تردد خودروهای غیربومی به مشهد از ۱۸ بهمن ماه ممنوع بوده و کماکان نیز ادامه دارد اما خروج خودروهای مشهدی از شهر بلامانع است. سرهنگ حسین میش‌مست در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت تردد خودروهای غیربومی به مشهد اظهار کرد:

تداوم ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به مشهد

ایسنا/خراسان رضوی رئیس پلیس راه خراسان ‌رضوی گفت: مطابق مصوبه ستاد ملی کرونا ورود و تردد خودروهای غیربومی به مشهد از ۱۸ بهمن ماه ممنوع بوده و کماکان نیز ادامه دارد اما خروج خودروهای مشهدی از شهر بلامانع است.

سرهنگ حسین میش‌مست در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت تردد خودروهای غیربومی به مشهد اظهار کرد: ورودو و تردد خودروها با پلاک غیربومی به مشهد کماکان ممنوع است. ورود خودورها در هفت نقطه از مبادی ورودی به مشهد توسط همکارانم و دوربین‌های هوشمند ثبت تخلف کنترل شده و خودروهای متخلف اعمال قانون می‌شود.

وی افزود: این طرح از ۱۸ بهمن ماه آغاز شده و تا زمانی که ستاد ملی کرونا دستورالعملی جدید ابلاغ کند، تداوم خواهد داشت. هنوز زمانی برای پایان این طرح مشخص نشده است.

رئیس پلیس راه خراسان ‌رضوی تاکید کرد: طرح ممنوعیت ورود و تردد خودروها فقط شامل خودروهای غیربومی می‌شود. برای خروج خودروهای مشهدی از شهر و استان ممنوعیتی وجود ندارد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها