تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1402 - 16:07
138 بازدید
کد خبر : 208688

هیوندای و کیا استاندارد شارژ EV تسلا را از سال ۲۰۲۴ در ایالات متحده اتخاذ می کنند

هیوندای و کیا استاندارد شارژ EV تسلا را از سال ۲۰۲۴ در ایالات متحده اتخاذ می کنند

به گزارش خبر زنده و به نقل از رویترز سئول، ۵ اکتبر (رویترز) – هیوندای موتور (۰۰۵۳۸۰.KS) و کیا Corp (000270.KS) روز پنجشنبه گفتند که تصمیم گرفته اند از فناوری شارژ خودروی الکتریکی (EV) شرکت تسلا (TSLA.O) در ایالات متحده استفاده کنند. . با پیوستن به همتایان جهانی خود، از جمله فورد موتور (F.N)، جنرال

The New York International Auto Show, in Manhattan, New York City

به گزارش خبر زنده و به نقل از رویترز سئول، ۵ اکتبر (رویترز) – هیوندای موتور (۰۰۵۳۸۰.KS) و کیا Corp (000270.KS) روز پنجشنبه گفتند که تصمیم گرفته اند از فناوری شارژ خودروی الکتریکی (EV) شرکت تسلا (TSLA.O) در ایالات متحده استفاده کنند. .

با پیوستن به همتایان جهانی خود، از جمله فورد موتور (F.N)، جنرال موتورز (GM.N) و نیسان (۷۲۰۱.T) در پذیرش استاندارد شارژ آمریکای شمالی تسلا (NACS)، اقدامات هیوندای و کیا، سوپرشارژرهای شرکت تحت رهبری ایلان ماسک را نزدیک‌تر می‌کند. تبدیل شدن به استاندارد صنعت با هزینه سیستم شارژ ترکیبی رقیب (CCS).

این شرکت ها اعلام کردند خودروهای الکتریکی جدید هیوندای و کیا با درگاه NACS از سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۴ در ایالات متحده عرضه خواهند شد.

با این حال، در کانادا، خودروهای الکتریکی هیوندای مجهز به پورت NACS در نیمه اول سال ۲۰۲۵ در دسترس خواهند بود، در حالی که خودروهای الکتریکی کیا با این فناوری تا پایان سال ۲۰۲۴ در دسترس خواهند بود.

به گفته این شرکت‌ها، این اقدام به خودروهای الکتریکی هیوندای و کیا با درگاه‌های NACS دسترسی به بیش از ۱۲۰۰۰ سوپرشارژر تسلا در سراسر ایالات متحده، کانادا و مکزیک را می‌دهد.

خودروسازان کره جنوبی همچنین گفتند که آداپتورهایی را به دارندگان خودروهای برقی هیوندای و کیا موجود و آینده ارائه خواهند کرد که CCS فعلی به آنها در سه ماهه اول سال ۲۰۲۵ به شبکه سوپرشارژ تسلا دسترسی خواهند داشت.

در ماه ژوئن، هیوندای موتور اعلام کرد که در نظر دارد وسایل نقلیه خود را با سیستم شارژ NACS سازگارتر کند.

NACS تسلا به طور گسترده در دسترس است و وزارت انرژی ایالات متحده می گوید که آنها حدود ۶۰٪ از شارژرهای سریع در ایالات متحده را تشکیل می دهند.

سیستم رقیب CCS توسط خودروسازانی از جمله فولکس واگن (VOWG_p.DE) پشتیبانی می‌شود، اگرچه این شرکت آلمانی مذاکراتی با تسلا در مورد پذیرش NACS انجام داده است.

در ماه جولای، هیوندای اعلام کرد که با شرکت هایی از جمله کیا، استلانتس (STLAM.MI) و BMW (BMWG.DE) همکاری خواهد کرد تا یک سرمایه گذاری مشترک برای توسعه شبکه شارژ خودروهای الکتریکی در ایالات متحده ایجاد کند تا تسلا را به چالش بکشد و از مزایای دولت بایدن استفاده کند. یارانه ها

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها