تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1400 - 16:50
149 بازدید
کد خبر : 182131

ورود سامانه‌های بارشی به قزوین از سه‌شنبه

ورود سامانه‌های بارشی به قزوین از سه‌شنبه

ایسنا/قزوین کارشناس اداره‎کل هواشناسی استان قزوین با اعلام اینکه برای بعدازظهر سه‌شنبه ۲۸ بهمن موج کوتاهی از استان عبور می‌کند که پیامد آن افزایش ابر است، گفت: از بعدازظهر چهارشنبه ۲۹ بهمن یک سامانه بارشی وارد منطقه می‌شود که تا ظهر جمعه اول اسفند در استان مستقر است. مهدی آخوندی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: برای

ورود سامانه‌های بارشی به قزوین از سه‌شنبه

ایسنا/قزوین کارشناس اداره‎کل هواشناسی استان قزوین با اعلام اینکه برای بعدازظهر سه‌شنبه ۲۸ بهمن موج کوتاهی از استان عبور می‌کند که پیامد آن افزایش ابر است، گفت: از بعدازظهر چهارشنبه ۲۹ بهمن یک سامانه بارشی وارد منطقه می‌شود که تا ظهر جمعه اول اسفند در استان مستقر است.

مهدی آخوندی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: برای امروز یکشنبه ۲۶ بهمن و فردا دوشنبه ۲۷ بهمن وضعیت جوی پایدار و آسمان صاف و آفتابی خواهد بود؛ برای بعدازظهر سه‌شنبه ۲۸ بهمن موج کوتاهی از استان رد می‌شود که پیامد آن افزایش ابر است، در برخی از نقاط به‌ویژه ارتفاعات بارش‌های پراکنده برف پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: از بعدازظهر چهارشنبه ۲۹ بهمن یک سامانه بارشی وارد منطقه می‌شود که تا ظهر جمعه اول اسفند در استان مستقر است؛ در برخی از ساعات شاهد بارش برف و باران و در مناطق کوهستانی و سردسیر شاهد بارش برف خواهیم بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قزوین اضافه کرد: روز چهارشنبه ۲۹ بهمن وزش بادهای نسبتاً شدید تا شدید جنوبی را در سطح منطقه شاهد خواهیم بود و برای پنج‌شنبه ۳۰ بهمن این سامانه همراه با کاهش دما است.

آخوندی اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته آوج با منفی یک و رازمیان با ۲۳ درجه سلسیوس به‌ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرهای استان بودند، دمای شهر قزوین نیز بین یک و ۱۹ درجه سلسیوس در نوسان بوده است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها