چهار خطه کردن جاده بابازید پل سیمره ۶ هزار میلیارد تومان نیاز دارد

به گزارش ایلنا، وحید کرمالهی در گفتوگو با خبرنگاران با بیان این که در مورد کمربندی دورود پروژهای به ما واگذار نشده و زیرنظر شرکت ساخت است، تصریح کرد: پیمانکار آن ضعیف بود و معارضینی دارد، معارضین وقفه ایجاد میکنند اما تنها آنها مقصر نیستند. وی افزود: در کل کشور پروژههای نیمهتمام زیادی داریم که با

به گزارش ایلنا، وحید کرمالهی در گفتوگو با خبرنگاران با بیان این که در مورد کمربندی دورود پروژهای به ما واگذار نشده و زیرنظر شرکت ساخت است، تصریح کرد: پیمانکار آن ضعیف بود و معارضینی دارد، معارضین وقفه ایجاد میکنند اما تنها آنها مقصر نیستند.
وی افزود: در کل کشور پروژههای نیمهتمام زیادی داریم که با دخالتهای فراسازمانی شروع و گاهاً با کمبود اعتبار مواجه میشوند که در این زمینه رئیس جمهور گفتند باید اولویتبندی کنیم، در حال حاضر پیمانکار کمربندی دورود را عوض کردند.
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان در ادامه گفت: جاده بابازید پل سیمره واقعاً مسیر بسیار مهمی است که هم تعداد ترافیک آن بالا است و هم نوع ترافیک آن متفاوت بوده و شاهد حضور کامیونهای سوختبر در این مسیر هستیم.
این مسئول ادامه داد: این محور جزء پروژههای ملی بوده و پیوست قانونی نیز دارد و در ردیف ۱۳۰۳۰۱۶۲۱۴ محور اسلامآباد غرب به پلدختر جزء قانون بودجه است.
وی افزود: این محور را در سفر اول رئیس جمهور پیشنهاد دادیم با این نگاه که تعداد پروژههای عمرانی نیمهتمام در کشور زیاد است و باید به سمت اولویتدارها برویم.
کرمالهی گفت: در دور اول محورهایی مانند ازنا ـ شازند، خرمآباد ـ کوهدشت، کریدور خرمآباد به سمت نورآباد در اولویت قرار گرفتند.
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان بیان کرد: چون پیشرفت محور اسلام آباد غرب به پلدختر پایین بود جزء مصوبات سفر قرار نگرفت ولی مجدداً پیشنهاد دادیم و مکاتبات انجام شده و قول گرفتیم که این پروژه را در مصوبات سفر دوم بیاوریم که اعتبار بهتری به آن تعلق بگیرد.
انتهای پیام/
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰