تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اردیبهشت 1402 - 2:49
210 بازدید
کد خبر : 208519

گازرسانی به ۱۱۶ روستا در قزوین تا پایان سال

گازرسانی به ۱۱۶ روستا در قزوین تا پایان سال

به گزارش ایلنا، علی حجتی‌پور گفت: پیمانکاران شرکت گاز استان‌ در ۹۹ روستا از مناطق الموت غربی و شرقی، طارم سفلی، کوهین، آبیک، بوئین زهرا و تاکستان در حال فعالیت هستند که با برنامه ریزی‌های انجام شده تلاش می‌شود زودتر از موعد مقرر عملیات اجرایی گازرسانی به این روستاها به پایان برسد. مدیرعامل شرکت گاز

گازرسانی به ۱۱۶ روستا در قزوین تا پایان سال

به گزارش ایلنا، علی حجتی‌پور گفت: پیمانکاران شرکت گاز استان‌ در ۹۹ روستا از مناطق الموت غربی و شرقی، طارم سفلی، کوهین، آبیک، بوئین زهرا و تاکستان در حال فعالیت هستند که با برنامه ریزی‌های انجام شده تلاش می‌شود زودتر از موعد مقرر عملیات اجرایی گازرسانی به این روستاها به پایان برسد.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین افزود: گازرسانی به ۱۷ روستای دیگر نیز در مناطق طارم سفلی و کوهین در مرحله برگزاری فرآیند مناقصه قرار دارد که پس از انتخاب پیمانکار عملیات اجرایی گازرسانی آن شروع خواهد شد.

وی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی به تخصیص مبلغ ۵۰ میلیارد ریال به منظور گازکشی منازل مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی اشاره کرد و گفت: تاکنون ۲۳۸ مددجو از طرح مذکور استفاده کرده و امیدواریم بر اساس تفاهم‌نامه منعقده با نهادهای مربوطه بتوانیم ۶۰۰ مددجوی دیگر را نیز تحت پوشش قرار دهیم.

انتهای پیام/منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها