تاریخ انتشار : یکشنبه 26 آذر 1402 - 13:44
386 بازدید
کد خبر : 208727

گزارش: Galaxy S24 Ultra برای حفظ زوم ۱۰ برابری، ۵ برابر را نیز اضافه کنید

گزارش: Galaxy S24 Ultra برای حفظ زوم ۱۰ برابری، ۵ برابر را نیز اضافه کنید

به گزارش خبر زنده و به نقل از گسمارنا به نظر می رسد که سامسونگ ممکن است دوربین زوم ۱۰ برابری را برای Galaxy S24 Ultra نگه دارد. بر اساس گزارش نشریه کره ای The Elec، گلکسی اس ۲۴ اولترا دارای دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی با زاویه دید عریض و همچنین ۱۲ مگاپیکسل فوق عریض، ۵۰ مگاپیکسل

Report: the Galaxy S24 Ultra to keep 10x zoom, add a 5x as well

به گزارش خبر زنده و به نقل از گسمارنا به نظر می رسد که سامسونگ ممکن است دوربین زوم ۱۰ برابری را برای Galaxy S24 Ultra نگه دارد. بر اساس گزارش نشریه کره ای The Elec، گلکسی اس ۲۴ اولترا دارای دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی با زاویه دید عریض و همچنین ۱۲ مگاپیکسل فوق عریض، ۵۰ مگاپیکسل زوم ۵ برابر و ۱۰ مگاپیکسل زوم ۱۰ برابر خواهد بود. این احتمال وجود دارد که با صرفه جویی در دوربین ۵۰ مگاپیکسلی ۵x، همه سنسورهای دیگر به طور کلی مشابه حسگرهای S23 Ultra فعلی باشند.

سامسونگ حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی را عرضه خواهد کرد، در حالی که عرضه را برای سنسور ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید با Namuga و Sunny Optical تقسیم خواهد کرد. Sunny Optical و Samsung دوربین های ۱۰x و ۵x را عرضه خواهند کرد. این گزارش ادعا می کند که دوربین جلوی ۱۲ مگاپیکسلی توسط Namuga و MCNEX عرضه خواهد شد.

گلکسی اس ۲۴ و اس ۲۴ پلاس دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، ۱۲ مگاپیکسل فوق عریض و ۱۰ مگاپیکسل با زوم ۳ برابر خواهند بود – مطابق با نسل فعلی.

گزارش: Galaxy S24 Ultra برای حفظ زوم ۱۰ برابری، ۵ برابر را نیز اضافه کنید
بر اساس این گزارش، سامسونگ قصد دارد ۳۵.۲ میلیون دستگاه از سری گلکسی اس ۲۴ را در سال ۲۰۲۴ عرضه کند که ۱۵.۹ میلیون (۴۵ درصد) از گلکسی اس ۲۴ اولترا، ۱۳.۵ میلیون (۳۸ درصد) از اس ۲۴ و ۵.۸ میلیون دستگاه (۱۶ درصد) ٪ از پلاس.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 11 در انتظار بررسی : 11 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها