تاریخ انتشار : دوشنبه 20 آذر 1402 - 11:03
421 بازدید
کد خبر : 208724

گوگل در حال به روز رسانی خط مشی تبلیغات رمزارز برای سال ۲۰۲۴ است

گوگل در حال به روز رسانی خط مشی تبلیغات رمزارز برای سال ۲۰۲۴ است

  به گزارش reportaj.me و به نقل از searchenginejournal گوگل اعلامیه تغییرات آتی در سیاست‌های تبلیغاتی ارزهای دیجیتال خود را منتشر کرد و به تبلیغ‌کنندگان توصیه می‌کند که خود را از تغییرات آگاه کرده و برای مطابقت با الزامات جدید آماده شوند. به‌روزرسانی‌های آتی مربوط به خط‌ مشی‌های مربوط به ارزهای دیجیتال و محصولات مرتبط

 

به گزارش reportaj.me و به نقل از searchenginejournal گوگل اعلامیه تغییرات آتی در سیاست‌های تبلیغاتی ارزهای دیجیتال خود را منتشر کرد و به تبلیغ‌کنندگان توصیه می‌کند که خود را از تغییرات آگاه کرده و برای مطابقت با الزامات جدید آماده شوند.

به‌روزرسانی‌های آتی مربوط به خط‌ مشی‌های مربوط به ارزهای دیجیتال و محصولات مرتبط Google برای تبلیغات صندوق‌های ارزهای دیجیتال است. این تغییرات قرار است از ۲۹ ژانویه ۲۰۲۴ اعمال شوند.

 

ارزهای رمزنگاری شده کوین تراست محصولات مالی هستند که سرمایه گذاران را قادر می سازند تا با سهام تراست هایی که مقادیر قابل توجهی ارز دیجیتال دارند معامله کنند. این تراست ها بدون داشتن مالکیت مستقیم، دارایی در ارزهای رمزپایه را به سرمایه گذاران ارائه می دهند. آنها همچنین گزینه ای برای ایجاد یک سبد متنوع تر هستند.

 

به‌روزرسانی‌های خط‌ مشی Google که در سال ۲۰۲۴ ارائه می‌شوند، با هدف تشریح دامنه و الزامات تبلیغات ارزهای دیجیتال تراست است. تبلیغ‌کنندگانی که ایالات متحده را هدف قرار می‌دهند، می‌توانند این محصولات و خدمات را تبلیغ کنند تا زمانی که از خط‌مشی‌های مشخصی که در الزامات به‌روز شده پیروی می‌کنند و همچنین گواهینامه Google را دریافت می‌کنند.

 

تغییرات سیاست به روز شده به ایالات متحده محدود نمی شود. آنها به صورت جهانی برای همه حساب‌های تبلیغاتی ارزهای رمزنگاری شده در تراست‌های سکه اعمال خواهند شد.

اعلامیه Google همچنین به تبلیغ‌کنندگان تعهدشان برای انطباق با قوانین محلی در مناطقی که تبلیغات هدف‌گذاری شده است، یادآوری کرد.

 

رویکرد Google برای نقض خط‌مشی جدید این خواهد بود که ابتدا یک هشدار قبل از اعمال تعلیق حساب ارائه کند.

 

تبلیغ‌کنندگانی که از خط‌مشی به‌روزرسانی‌شده پیروی نکنند، حداقل هفت روز قبل از تعلیق احتمالی حساب، اخطاری دریافت خواهند کرد. این بازه زمانی فرصتی را برای تبلیغ‌کنندگان فراهم می‌کند تا مسائل مربوط به عدم انطباق را برطرف کنند و مجدداً با دستورالعمل‌های اصلاح‌شده مطابقت کنند.

 

تبلیغ‌کنندگان تشویق می‌شوند به اسناد Google در مورد «درباره تأییدیه محصولات مالی محدود» مراجعه کنند.

آخرین مهلت تغییر در خط‌مشی ۲۹ ژانویه ۲۰۲۴ است. تبلیغ‌کنندگان ارزهای دیجیتال Coin Trusts باید به خط‌مشی‌های به‌روز شده توجه زیادی داشته باشند تا از مطابقت آن اطمینان حاصل کنند. 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 9 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها