تاریخ انتشار : یکشنبه 7 خرداد 1402 - 20:11
174 بازدید
کد خبر : 208540

یک محکوم به اعدام در آبادان بخشیده شد

یک محکوم به اعدام در آبادان بخشیده شد

به گزارش ایلنا از خوزستان، علی دهقانی اظهار داشت: با تلاش اعضای شورای حل اختلاف و ستاد صبر آبادان، اولیای دم یک پرونده قصاص نفس، به حرمت امام رضا (ع) پویش «به حرمت امام رئوف می‌بخشم»، از قصاص قاتل فرزند خود گذشت کرده و به او زندگی دوباره بخشیدند. وی گفت: سال ۱۳۹۶ نزاعی در

یک محکوم به اعدام در آبادان بخشیده شد

به گزارش ایلنا از خوزستان، علی دهقانی اظهار داشت: با تلاش اعضای شورای حل اختلاف و ستاد صبر آبادان، اولیای دم یک پرونده قصاص نفس، به حرمت امام رضا (ع) پویش «به حرمت امام رئوف می‌بخشم»، از قصاص قاتل فرزند خود گذشت کرده و به او زندگی دوباره بخشیدند.

وی گفت: سال ۱۳۹۶ نزاعی در آبادان رخ داد که منجر به قتل یک نفر و مصدوم شدن چهار نفر و همچنین تخریب و آتش زدن یک باب مغازه شد و در پی آن نیز اختلافات و کشمکش‌های متعدد بین اطرافیان آنان ایجاد شد.

دهقانی افزود: پس از گذشت هفت سال از این حادثه، باتوجه به ابراز پشیمانی قاتل از بزه ارتکابی و ضرورت اقدام در جهت کاهش تنش و پیشگیری از ادامه اختلافات، پرونده به شورای حل اختلاف ارجاع شد که با بهره‌گیری از ظرفیت اعضای ستاد صبر، همیاران صلح و بزرگان منطقه و تلاش‌ مستمر و بی‌وقفه اعضای شورای شهر در برگزاری چندین جلسه با اولیای دم مقتول، زمینه صلح و سازش در این پرونده فراهم شد.

انتهای پیام/منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها