تاریخ انتشار : یکشنبه 26 دی 1400 - 10:38
132 بازدید
کد خبر : 192805

انتخابات فدراسیون اسکیت هم به تعویق افتاد

انتخابات فدراسیون اسکیت هم به تعویق افتاد

انتخابات فدراسیون اسکیت تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد. به گزارش ایسنا، انتخابات فدراسیون اسکیت قرار بود ۲۲ دی انجام شود که با اعلام دبیر فدراسیون اسکیت این انتخابات نیز به تعویق افتاد. رامین عتیقه‌چی، دبیر فدراسیون اسکیت درباره تعویق انتخابات به ایسنا گفت: انتخابات برای مدت دو هفته به تعویق افتاده است و قرار

انتخابات فدراسیون اسکیت هم به تعویق افتاد

انتخابات فدراسیون اسکیت تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد.

به گزارش ایسنا، انتخابات فدراسیون اسکیت قرار بود ۲۲ دی انجام شود که با اعلام دبیر فدراسیون اسکیت این انتخابات نیز به تعویق افتاد.

رامین عتیقه‌چی، دبیر فدراسیون اسکیت درباره تعویق انتخابات به ایسنا گفت: انتخابات برای مدت دو هفته به تعویق افتاده است و قرار است تاریخ دقیق انتخابات به‌زودی مشخص شود. علت تعویق انتخابات را نمی‌دانم.

پیش از این انتخابات فدراسیون تیراندازی، نابینایان، دانش‌آموزی و بسکتبال نیز به تعویق افتاده بود.

فریبا مددی، قدرت جمشیدیان، حسین خیری نیا فیروزجاه، رضا شجیع، محمد عجم خراسانی نقندر، محمود علیزاده، سارا فرشتیان، علیرضا نصیری و مجید هنرجو برای احراز پست ریاست فدراسیون اسکیت ثبت نام کرده‌ بودند که البته تایید صلاحیت کاندیداها به طور رسمی اعلام نشده است. علیرضا روستاکاری، بهروز حیدرزاده و ابوالفضل مجیدی نیز ثبت نام کرده بودند اما از نظر مدیریتی تایید صلاحیت نشدند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها